Framtida coach?

I helgen var jag och Andreas i backen för att coacha Mathilda.
Det var lucia tävlingen och Mathilda gjorde riktigt bra ifrån sig. Seger båda dagarna!
Så jag och Andreas måste ha varit riktigt bra coacher...
Det var även mitt premiär åk i backen denna helg.

Idag gjorde jag en ny premiär, fast i längspåret.
Jag och Andreas åkte längd idag. Tungt som tusan var det. Huvva.
Så det tar nog ett tag innan vi är i bättre form, och orkar åka lite längre.

I helgen var även kusinerna från Porjus här.
Var riktigt kul. De packade ut garaget hos morfar, hjälpte till lite efter tävlingen, fy fan var grejer det var där.
Sen på kvällen for vi ner till Stig In och såg Luleå- Modo och tog några öl. Härlig kväll!

Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt.

c åkarna

C åkarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0