telefonmani!

Julen gick fort, och snart är det nyår!
Underbart härlig jul var det iaf, mysigt som bara den!
Paket fick man också, även fast man kanske inte har varit den snällaste..

Igår var jag och älskligen till Birsta.
Han skulle handla en telefon men det blev inget. För han bestämde sig för en Iphone.. (ingen telefon det, påstår han, det är en uppfinnig!).. Men jag stog där, bland alla telefoner och blev JÄTTE sugen! så det slutade med att jag handlade en telefon. Japp.. En touch telefon, samsung. Super fin!
Ska bara lära mig den nu.

I morgon kör vi upp till Hemavan. Har gjort två vänder på systemet nu och det blir en gång till i morgon.
Dålig planering inför nyår för andra..

Nu orkar jag inte skriva mer, så tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vem är det som egentligen är dålig på att uppdatera?

2010-01-31 @ 14:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0