I Umeå

Japp, då var man i Umeå och hälsar på syrran.
Dock har hon ju lämnat mig i hennes lägenhet just nu.. för att gå på föreläsningar.
Men kanske bra det, ska dra in till stan och inhandla lite grejer. Och jag kan tänka mig att min syster har redan nött ut den här stan.

Dock mår jag inte så bra idag, kroppen värker, har ont i halsen och huvudet halvsnurrar.
Men det blir nog bra snart. Har stoppat i mig en alvedon så klarar nog dagen.
Sedan är det middan ikväll jag ska ta mig igenom, alvedon med paj, mums!

Älsklingen ville inte följa med upp hit, så han kommer i morgon med bussen. Då ska jag plocka upp honom och köra till Hemavan. Hade velat fara dit idag men familjen är sjuk så dom ville inte ha hem mig och smitta mig, vilken omtänksam familj man har. Så vi ska bara passera och sedan ska köra vidare till jobbet.
Börjar jobba på fredag så...
Då är det bara att köra igång, 21 dagar i streck sedan ledigt 14. Super bra att jobba så faktiskt!

Ne nu ska jag väl lägga på ett lager smink, sen dra ut i kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0