Ner för backen !

Försöker fortfarande att få till mitt CV. Går inte bra.. Personligt meddelande, skit!

Skulle räkna ut mina betyg också, från gymnasiet, kommer inte ihåg vad jag fick för betyg...
Har betygspapperna hemma, nånstans bland alla mina papper och flyttlådor. Suck!

Åker hem på torsdag. Vidare till Östersund på fredag...
Lite nyfiken på vad jag ska göra där?
Jo jag ska faktiskt fara på världscup premiären för skidskytte.
Ska bli riktigt kul.
Hinner se sprinten och stafetten, ska skrika halsen av mig när jag hejjar på svenskarna.

Planerna efter det vet jag inte riktigt än. Jag far nog hem iaf, vill umgås lite med familjen och träffa lite släkt.
Julmysa med dem.
Åka skidor ska jag då banne mig göra. Har en sån enorm längtan av att stå på ett par skidor och glida ner för den fin pistade backen (om jag åker i Tärna vill säga, pappa är the pistör of the pistörs!).

Nu fick jag lust att ringa hem, så det ska jag göra.

ner för backen ner



Kommentarer
Postat av: Kristina Johansson

Hej!När du kommer hem nästa gång och har lite tid över :) kan vi väl kanske ha en liten glögg och pepparkaksafton ? Sofia sa det ikväll när vi åt middag, jag tyckte det lät som en väldigt bra idé.

Hälsa Andreas

Kramar från faster

2009-11-30 @ 17:56:14
Postat av: Johanna

Det låter som en alldeles utmärkt idé! :)

Kommer att vara hemma ganska mycket nu i december, ledig hela månaden, så vi får bestämma en kväll när vi kan ta det :)

Andreas hälsar tillbakas.

Kram!

2009-11-30 @ 19:23:35
Postat av: Mikaela

Kom hit till Whistler och åk skider! Lovar att det är värt det ;D

2009-11-30 @ 21:27:41
URL: http://mikaelawestring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0