"Shopping"

Blev väl ingen stor shopping på stan men inhandlade lite i alla fall.
En webbkamera så att jag kan skype, främst med min underbara saknade vän Mickan. Men skypar gärna med dig också!
Två handdukar, för jag lämnade två i El Gouna.. onödigt att ta med sig gamla fula handdukar hem.
Lite smink borstar och lite annat smink.
Och ett par nya arbetsbyxor, svarta jeans.
Det var väl allt. Ne där ljög jag, jag höll ju på att frysa fingrarna av mig när jag skulle köra bilen in till stan så jag var tvungen att köpa ett par vantar. Ett par tunna och bra som jag kan ha i bilen (Skit nöjd att jag kan köra själv i Umeås stad).
Måste väl ta mig till att köpa lovikka garn så att jag kan sticka ett par handskar. Pinsamt att köpa ett par..

Förresten, tror inte att jag har skrivit och berättat att jag har ju fixat håret. Brunare och hårförlängning.
Mycket längre är håret, men funderar på om det blev lite för långt.. Kanske ska klippa av lite till.
Men jag är super nöjd i alla fall! Lägger väl ut en bild i framtiden .
Har aldrig aldrig haft långt hår, och kan nog inte få det på nått annat sätt än på detta.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad bra att du har skaffat dig en blogg så man vet vars du är och ränner nu för tiden ;)

2009-11-11 @ 19:00:45
URL: http://maddem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0