utbildning..

Sitter här, igen, innan jobbet. Har självklart andra vakt idag också.
Det är inte långt kvar nu innan jag och älsklingen får ledigt. Och denna gång har vi nog ledigt i minst en månad.
Inte alls bra ekonomiskt men det ska bli härligt.

Men varför jag nu sitter vid datorn är för att jag håller på att kolla lite universitet utbildningar.
Det är ju jätte svårt. Jag vill ju så mycket.. läsa ekonomi, design, något inom idrott, psykologi... en massa.
Men det är ju så svårt att veta om man tar sig in på något. Har ingen aning om mina poäng från gymnasiebetygen, vet inte om jag har läst det som behövs till programmen... Mycket frågetecken.
Men får väl ta och stämma träff med någon studievägledare. Jobbigt.

Men nu ska jag läsa lite aftonbladet.

studera


Kommentarer
Postat av: Kristina Johansson

Hej! Vad fin du blev/är i ditt långa mörka hår. Skit snyggt.

Kram från faster

2009-11-30 @ 10:27:02
Postat av: Johanna

Tack faster! :)

2009-11-30 @ 17:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0