Varje gång!

Sitter i Umeå, på Karlshem, i en lägenhet, hos Linnéa, min kära syster.
Jag väntar på att Älsklingen ska komma med bussen, kl 12.05 till busstationen. Där ska jag plocka upp honom och sedan ska vi ta en tur på stan och äta lunch.
Sedan kör vi vidare till Hemavan. Stanna där för att få mat hos min familj. Hon skulle laga renskav, mums!
Jag ska slänga in mitt berg med saker och sedan packa min väska som jag ska ha uppe i Saltdal.
När vi har ätit kör vi sedan till Saltdal. Jobb som väntar där..

Vet ni vad som alltid är roligt? Varje månad, varje gång... Jo att få lön!
Har nyss varit utomlands, spenderat massa pengar, fixat håret (för en väldigt hög summa) och idag fick jag min lön! Jippie! Pengar!

Jo men just ja, Nils-Johan var ju på besök igår.. och över natten.
Han var förbi och käkade middag hos Linnéa och Daniel. Det blev en god paj. Även fast älgköttet blev lite bränt men gott var det ändå. Vi drack vin till och åt en godsallad (gurka och tomat). Även sås fanns det till pajjen, vitlökssås.

Men nu ska jag äta lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0