Ledighetens härliga stund

"Jag kände att jag inte haft så bra skjut på flera år." - Magdalene Forsberg


Den var Bra, "män som hatar kvinnor kvinnor" alltså.
Så den rekommenderar jag starkt!
Det var aldrig någon tråkig stund, filmen fångade en med storm varenda sekund, hundradel, tusendel!
Den var läskig men otroligt bra. Jag tycker inte om skräckisar men denna var läskig men spännande läskigt.
Se den!

Nu är det inte många dagar kvar innan Älsklingen och jag får ledigt.
Ska bli super härligt.
Speciellt när det är en Egypten resa inplanerat. El Gouna, snart kommer vi!
Ska sola bort den fula vita hyn.

Det finns otroligt fina ställen att springa på här, men mycket uppför blir det, om man inte vill springa flera varv på ett okuperat ställe. Som jag gjorde igår...
Skulle gärna träna mer, men tiden räcker inte riktigt till faktiskt. Blir mörkt för tidigt om morgonen och för fort på kvällen. Och det finns inte något gym här, så det blir bara att löpa, om man inte vill träna i den lilla stugan och använda pojkvännen som vikt...

Evensdal

Där uppe var jag, ser inte så högt upp på bilden, men jag tyckte det var det...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hoppas ni får det super härligt i egyptien, är avundsjuk!

2009-10-25 @ 06:59:33
URL: http://mikaelawestring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0