Hurtig, för en gång skull!

"Att vara uttråkad är att tillåta sig hänga i luften ett tag" - Patricia Tudor-Sandahl


Ska vara ärlig, har faktiskt legat på latsidan när det gäller träningen sen jag slutade i Sollefteå. RIKTIGT på latsidan..
Det är inte så att jag inte har tränat något alls i sommar, men det har inte varit mycket..
Men idag så var jag faktiskt ute och sprang en tur! Hur underbart härligt som helst. Var faktiskt inte så tungt som jag trodde att det skulle vara. Härligt var det alltså.. men jag saknade faktiskt en springkamrat, saknade Mickan.
Men men, hon är ett antal mil ifrån mig, så det blir inte nå springning tillsammans.

Ska försöka springa varje dag nu tills vi får ledigt. Ska ju fara till Egypten och ligga på beachen..
Inte för att kroppen kommer att se så annolunda ut, eftersom att det tar minst en månad innan förändringar sker, men man kan ju försöka känna sig lite mer fit iaf.. 

Väntar just  nu på att hjärtat ska bli klar på jobbet så att jag kan gå hem och laga till lite mat åt oss.
Lite latmag idag, spaghetti och köttbullar. Men namnamn vad gott det är!

Har pratat med mamma idag också, kul att höra vad hon har för sig. Hon håller på att hjälpa morfar att flytta ut ur huset. Han ska få äntligen flytta till en lägenhet. Kommer bli mycket bättre tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0