i skogen gick..

"Människans naturliga grundtillstånd är att inte i onödan stiga upp ur sängen." - Markus Heilig


Idag har jag lärt mig en massa!
Satt med våran fakturapärm och sorterade fakturorna. Läste på lite om allt  där och lärde mig då en massa.
En massa som jag egentligen skulle ha gjort för länge sedan här..

Har haft min andra första vakt den här veckan, var lite tyngre att kliva upp i morse än igår.
Kliver upp 06.15 och börjar 06.45, slutar då 14.15. Så har hela dagen på mig att göra en massa... I stora Storjord där det finns enormt mycket att göra, Not!
Ne men jag har hunnit springa idag och städat stugan. Väntar nu på att det ska närma sig slut tid för Älsklingens jobb timmar så att jag kan gå hem och laga kyckling grytan jag ska göra.

Såg faktiskt något spännande idag på springturen.
Jag sprang upp för vattenfallet som finns en bit bort från turistsentret, eller ja sprang och sprang, lutar ju en del uppåt så det var inte så mycket springande men mycket flås iaf.
Men där uppe, nära tågrälsen såg jag stooora tassavtryck, fick bekräftat av chefen att det var bamsespår.
Alltså björn, den stod säkert och kikade på mig i skogen när jag kutade runt och nynnade på låtarna jag lyssnade på. Stackarn! Konstigt att jag inte är uppäten..




Kommentarer
Postat av: Mikaela

åhh, Johanna. Fan vad jag saknar att springa med dig! Du och Andreas måste verkligen komma hit annars kommer jag längta ihjäl mig efter dig min kära vän!

2009-10-20 @ 19:21:48
URL: http://mikaelawestring.blogg.se/
Postat av: Mikaela

åhh, Johanna. Fan vad jag saknar att springa med dig! Du och Andreas måste verkligen komma hit annars kommer jag längta ihjäl mig efter dig min kära vän!

2009-10-20 @ 19:21:49
URL: http://mikaelawestring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0