Onsdag

"Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre."


Rolig rubrik va? onsdag...
Så rolig känner jag mig just nu, som en onsdag.
Finns kanske dom som tycker att onsdagar är dom roligaste dagarna på hela veckan. Men inte jag..
Minns bara onsdagarna på GB, gymnasietiden alltså, som faktiskt inte är så länge sedan.
Men onsdagarna hade vi inte gemensam träning, utan bara lektioner, heeela dagen. Alltså var onsdagar inte den bästa..

Idag har jag jobbat, som vanligt.
Sedan blev det en springtur. Super härligt, men måste säga att min träningsvärk har kommit, speciellt i låren. Ajaj.
Känns inte som man blir lättare heller, utan bara tyngre och degigare. Men har iofs bara tränat lite grann.

Tack åabpa förresten för det efterlängtade blogginlägget, glöm ej bort att uppdatera intensivt.
Enda koll man kan ha på dig här.
Har faktiskt också en posar ekorre, andra gången jag ser den nu när jag springer. Jätte söt, fast lite skrämmande..

Hjärtat jobbar som vanligt, därför sitter jag här nu. Duktig är han också, kan nästan allt nu!

Nedräkningen börjar
8 dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0