Sömning på Arlanda!

Sitter här och väntar på att tiden ska gå en aning snabbare.. men det gör nog bara att tiden går som en jäkla snigel, eller som sköldpaddan i serien Träsket.
Men sitter i alla fall här för i morgon ska jag och Älsklingen åka till Egypten.
Vi kanske ska checka in på ett hotel här men vet inte riktigt än. För vi måste ändå vara här på flygplatsen kl. 05.00. Så vi kan egentligen lika gärna slockna på en hård äcklig bakteri bänk...

Men längtar som tusan till Egypten iaf!!! vi ska sola, bada och dricka pina colada.. eller hur det nu stavas.!
Köpte två tjocka skvaller tidningar idag för att ha att läsa på stranden, orkar nog ändå inte läsa en bok.
Älsklingen köpte faktiskt en bok, får väl se om han orkar läsa den.
Vill även rida en sån där kamel. Hålla fast mig vid en av Quasimodo pucklarna...

Men nu ska jag surfa vidare!
Skriver när jag kommer hem igen och berättar om den underbara tiden i värmen som vi då har haft i det varma härliga mumie landet! lägger väl även upp lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0