Veckans slut

"Om en svart katt korsar din väg betyger det att djuret är på väg någonstans." - Groucho Marx


Var på en löptur i Junkerdalura idag, även fast chefen sa att det inte var så bra där.
Men jag var ju tvungen att kolla, det var inte så bra faktiskt.
Det är väldigt stor rasrisk där under höst och vår.
Låg stenar längs vägen, stora som troll. Det rasade inte under tiden som jag var där iaf..
Även fast jag känner mig som en elefant när jag springer...

Så, då var denna vecka över och bara fyra dagars arbete kvar sedan åker jag och Älsklingen hem till mig för att packa sommarkläderna, jippie!

Ska väl börja skriva inhandlar-listan för resan också.
Något som jag borde ha med mig?..

Junkerdalsura, gångstig

Junkerdalura


Kommentarer
Postat av: ebba

Hej, vad kul att du börjat blogga så man kan följa vad du gör:) Jo jag skriver om silverkragen, spännande:) Hade bra, såg att ni ska utomlands, schysst:D Aja hälsa Andreas:)

Kram

2009-10-25 @ 20:04:25
URL: http://ebbasofiavannar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0