1 månad och 9 dar

Det var sista dagen med utbildning idag.
På måndag blir det prov, det skulle egentligen bli på tisdag men han ändrade det.
Så om vi klarar provet så sätts vi i drift på tisdag.
Måste säga att jag har lärt mycket OTROLIGT mycket om Com Hem nu.. Överflöd!

Nu är det helg, blir att ta det lite lugnt i helgen. Hoppas på fint väder. Förutom söndag då det blir fotboll och VM guld till Spanien. Tråkigt med prov på måndag............
Känns som att det ska bli dåligt, eftersom att vi har haft det så fint så länge nu..
Fint väder som inte har utnyttjats till fulla, på grund utav 9 h utbildning, VARJE dag denna vecka
Men men..

Har även lärt mig vägen att gå från jobbet, så det gör jag nu varje dag. Tar bara 40-45 min.
Springer även, hann dock inte springa i tisdags och onsdags. Men annars så.
Skrattade gott när jag läste fasters kommentar, stämmer nog bra det du skrev!

Nu blir det att gå och handla lite frukt så man kan göra fruktsallad ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0