Skärpning Johanna

Nu är det två veckor och 4 dagar sedan jag sist skrev ett blogg inlägg.
Det är inte det att det inte har hänt något under dessa veckor utan jag har bara inte haft någon ork att sätta mig ner och skriva.
Men nu ska jag ta tag i det!

Under dessa veckor har jag och Andreas hunnit varit på en tur till Sverige, Helgum.
Där var vi på ett riktigt fint bröllop, Helena och Davids.
Vi körde ett ganska hektiskt schema under den tiden vi var där, för att hinna med att träffa de flesta.
Det blev bara några dagar där, kändes som en. Hade velat stanna längre men men.
Man har ju ett jobb också.

När vi kom tillbaks från Sverige så blev det pang på jobb.
Sitter då på kundtjänst och fattar noll.. gör fortfarande det. Så stackars dom som lyckas komma till mig när de ringer in. Ne men det är ju tur att man kan fråga de flesta om hjälp. Så inga felbesked till kunden sker.

Vi har även turistat lite grann här, kollat in de mesta faktiskt tror jag. Även fast det finns MYCKET mer att se. Men vi har nog sett det en "vanlig" turist far på.
Har åkt sådan där turistbuss...

Vi har även hittat ett ställe där vi kan gymma, spela tennis, simma, gå på bodypump osv.
Så nu är det hård träning som gäller.. typ.

Idag ska vi fara på Friidrotts EM, som går här i Barcelona.
Tänkte fara och kolla det i morse också, men det var så lång pause på dagen så vi bestämde oss för att kolla kvällen. Ska bli riktigt kul att se! Även fast man inte är så jätte intresserad av friidrott så kommer det nog kul att se IRL.

barcelona

andreas

fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0