VM GULD!

VM GULD!
Jajamensan, vm guld till Spanien, ESPAÑA!
Jag och Andreas for till Plaza España för att kolla fotbollen på storbildsskärmar.
Kan ni förstå hur myckt folk det var där?! Det var sjukt mycket människor.
Otroligt nog hittade vi en plats där vi såg hela skärmen, sicken tur vi hade.
Dock att jag började 8 i morse så det blev inget firande. Men jag tror det var tillräckligt med folk som gjorde det ändå.
Vi åkte metro till plaza España. Det var fullpackat, vi stog tryckt mot dörrarna i tåget. Sen när vi skulle ut därifrån fick vi köa oss ut. hmm.. Varmt var det också!
Men det var värt det. Vilken stämning!
Måste säga att man är rätt nöjd att ha "spanskt person-nummer" ;)

Idag tog jag mig iaf till jobbet, trött och sliten..
Hade även prov. Jag klarade det så nu i morgon sitter jag på kundtjänst "Hej mitt namn är Johanna Njaita, vad kan jag hjälpa till med".

På torsdag åker jag och Andreas till Sverige.
Längtar en hel del faktiskt. Ska bli riktigt kul!
Fick min ledighet beviljad idag.. inte alls nervöst. Men min TM har haft semester så hon beviljade den idag.

Vm

VM

Mycket folk!




Kommentarer
Postat av: Faster

Hejsvejs !

Ja den svarsfrasen känner man väl till, vill du ha några tipps och råd så säg bara till;-)

Lycka till:-)

Synd att ni inte hinner med Hemavan.

Kram

2010-07-18 @ 09:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0