Barcelona!

Hóla!
Er just nu i Barcelona, Spanien.
Ska jobba har, kanske inte riktigt har uppdaterat bloggen sa ofta att du vet om det.
Men jag och Andreas drog hit i tisdags och resan gick bra.
Allt har faktiskt gatt bra hittills.
Vi bor pa ett vandrarhem och vantar bara pa att fa borja jobba och fa hjalp med att hitta ett riktigt boende.

Det ar riktigt varmt har, idag var det over 30 grader. Inte ett moln pa himmelen!
Kan du gissa vem som lyckades branna sig.... jo jag och Andreas!
Trots solskyddsfaktor. Troligtvis lite for lite av den graden.

Ska tydligen vara fint i morgon ocksa.. langtar till regn lite grann.
Eller.. Inte! Solbrannan forsvinner val snart.

Kommer att blogga mer och lagga ut bilder nar jag har internet till min dator.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0