Forsta dagen! och Andreas 21 ars dag, Grattis!

Har fatt order av min kara syster Linnea att jag maste vara lite mer detaljerad. Ska forsoka :)

Idag var forsta dagen pa jobbet. Klev pa tunnelbanan, nervos, och gick sedan till jobbet.
Tur att vi hade varit dar forut och kollat vars det var. Lattare att hitta..
Vi var en timme tidig, sa vi fick slosa lite tid med att sitta pa en bank vid kopcentret.
Klev in pa jobbet, och fick all information pa en gang kanns det som. Inte latt att komma ihag allt, men man blir val pamind.

Jag och Andreas ska salja for ITH, smink och trosor m.m.
Kul for Andreas att ringa en gammal tant och salja ett par trosor. "Vilken storlek vill du ha?" ;)
Ne men vi ar ganska motiverade och det ska bli roligt.
Mycket trevligt folk ar det har ocksa.

I morgon ska vi leta lagenhet och skaffa spanskt personummer.

Vet inte riktigt kara syster vad jag ska saga om staden. Den ar fin. Mycket folk overallt.
Planterade palmer... gröna fàglar.. stressat folk.. bussar.. bilar.. tunnelbanor.. spàrvagnar.. taxibilar.. cyklister.. mopedister.. Fin strand .. trevligt folk..

Trivs just nu, men det ar alltid en massa ljud. har inte hört tystnaden än. Tror inte det finns nàn.

Som ni märker har jag hittat ett sätt att skriva ä och ö. men det är jobbigt.

Längtar lite smàtt till första riktiga arbetsdagen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0