Lördag!

Vi har varit ledig idag, vi är det på helgerna. Super skönt.
Det var dessutom fint väder, fram till kl. 16.00 iaf. Då började det regna.
Så vi låg på stranden tills dess.
Sedan skulle vi åka metron till lägenheten. Men eftersom att det började regna så skulle ju alla andra från stranden fara hem.. Knökat på tunnelbanan kan jag lova!
Jag och Andreas insåg att vi inte skulle palla vänta så länge för att få åka tunnelbanan och gick upp för att ta en taxi. Men det fick vi nog vänta lika länge på. Alla ville ju ha en taxi, så det tog säkert 45 min innan vi fick tag på en.
Jobbigt i regnet!

Stranden är jätte lång och längst bort så är det nudiststrand...
Aldrig varit där och kommer nog inte vistas där nånting heller. Men dessa nudister vistas gärna på den "klädda delen" av stranden. Så det kutar nakna gubbar lite överallt.
Och 7 av 10 av kvinnofolket där solar topless..

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och lagt in bilderna från kameran till datorn.
Men det är inte många eftersom vi inte har haft med den så mycket. Men ska bli bättre på det i framtiden.
Så här kommer det några bilder från de första dagarna och lägenheten.

Sagrada familia Andreas och jag tredje dagen
Sagrada Familia

lägenheten lägenheten


lägenheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0