Midsommar!

I morgon ska vi fira midsommar!
Vi ska till en park där "alla" svenskar i Barcelona ska till. Vi ska äta sill, lax, köttbullar, kyckling, jordgubbar, massa frukt och annat smått och gott. Sedan blir det väl en hel del "dricka".
Ojoj va kul vi ska ha!

Innan vi drar till parken så ska jag nog dra en sväng på stan och shoppa lite.
Eftersom jag har fruktansvärt lite kläder just nu. Stackars mig som måste shoppa..
Ska tvinga med mig Andreas också.

Är ledig i morgon vilket är riktigt skönt. För jag är inte direkt motiverad för jobb.
Fick byta tillbaka till dom där trosorna... Vi blev för många på Vevay.
Men förhoppningsvis är jag mer motiverad nästa vecka.

Men nu ska jag sova för i morgon blir det en LÅÅÅNG dag (natt)!

GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0