Regn!

Idag blev det faktiskt lite regn!
Var ute och sprang i morse och det var sa harligt nar regnet foll ner pa mina solbranda axlar.
men det ar fortfarande varmt i luften, sa man gar runt i shorts.

Mamma har antligen blivit lite mer aktiv med facebook. Fick ett harligt update mejl fran henne idag.
Kul att lasa vad som hander hemma.

Har suttit pa starebucks och druckit kaffe idag, gatt lite i affarer och tagit det lugnt.

Spannande dag i morgon. Forsta arbetsdagen!
Ska bli riktigt kul faktiskt. Det ar inte den dar kanslan "aah va jobbigt att ga pa jobbet", utan det ska bli kul!

Lite update fran mig!


Kommentarer
Postat av: Barbro

Var du ensam som sprang

2010-06-06 @ 14:22:20
Postat av: ebba-sofia

vad kul att läsa hur det går för er:)

2010-06-06 @ 15:37:59
Postat av: Johanna

Ja, jag var ju tyvarr det. men Andreas har lovat att hanga med idag :)

2010-06-07 @ 16:45:29
Postat av: Johanna

Har order fran Linnea att jag maste blogga ;)

2010-06-07 @ 16:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0