Uppdatering

Hej,

ett tag sen nu som jag skrev. Har varit full fart sedan vi har börjat jobba.

Har varit rätt bra dagar. Säljer som sagt trosor. Inte sà jätte lätt att sälja pà telefon. Men det gàr när man har lärt sig hur man ska sälja.
Första hela dagen sà sàlde jag faktiskt sà jag fick lite provition. Inte sà mycket, men jag var nöjd.
Igàr gick det inte lika bra. Men nàtt sälj fick jag.
Det gàr bra för Andreas ocksà säljer riktigt bra, men han màste sälja lite mer än jag för att fà provition.

Vi har sökt lägenhet som nà tokar. Har nu bestämt att vi flyttar till en lägenhet pà màndag och sedan vidare till en annan den 1:a juli. Tror vi iaf.
Men lägenhet pà màndag blir det iaf.

Det blev utgàng igàr, det var riktigt kul.
Men jag och Andreas gick hem tidigt, var hemma vid 4a tiden. Dom andra kom hem 7....
Vi ska bo tillsammans med Sanna och Linn fràn Arjeplog. Trevliga tjejer.

Nu ska vi boka biljetten till Sverige sà att vi kan fara pà brölloppet i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0