Berg och dalbana

Ojoj, rekordsälj på Evita igår. 14 st, wow. Hade en riktigt bra dag igår, drog in 45 euro. :))
Men idag gick det inte riktigt lika bra.. men fick provision iaf.

Vet ni vad?!
Hängde upp min tvätt igår på klädhängaren utanför vårat fönster.
Men vi hade inga klädnypor, så jag hängde bara upp de "tunga kläderna".
Men när vi kommer hem från jobbet ser jag att 6 plagg har ramlat ner på terrassen. Inga problem tänker jag, det är ju bara att gå ner dit och hämta dom.. Trodde jag ja!! det är inte ens våran terrass, utan lägenhets huset brevid oss. Så kunde inte gå in  dit på natten när vi kom hem utan skulle gå dit i morse. Men då på morgonen så kolla jag om mina kläder låg där, icket! Någon har tagit dom :(
Och som vi har krånglat idag, vi tar oss inte ens till terrassen där...
Men men får shoppa en dag då. Lägga ut lite mer pengar :/

Har iaf hunnit ligga lite på stranden och solat idag. Härligt!
Men har inte fått mycket färg. Det är inte riktigt det vädret än. Hmm. Alla säger att det är den sämsta Juni månaden på flera år.
Men solen kommer väl snart.

SKA lägga upp bilder. Ska bara lägga in bilderna på datorn.. som går jätte segt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0