IKEA!

Nu har man äntligen börjat få lite färg på kroppen.
Legat på stranden ett par dar nu så det har nog tagit lite på kroppen.

stranden

Jag och Andreas glassandes i solen.

 

Igår gjorde jag, Linn, Sanna och Malin Ikea!
Vi var på Ikea i Spaninen, det var jätte kul. Allt var lika dant som på Ikea i Sverige. Samma ordning, samma mat. Jag handlade matlådor, en filt, muggar, köttbullar, lingonsylt, lax, sill, alhgrens bilar, och lite annat smått och gott.
Det var en härlig dag. Och nu är man redo för midsommar!!

 

Ikea

Det stog till och med Välkommen på Svenska!

 

Igår fick jag och Ida flytta över till ett nytt projekt. Vi hamnade på Vevay som Andreas var på tidigare. Så äntligen fick vi varma kunder. Det är mycket roligare att ringa dom. Och enklare.
Andreas har också fått nytt projekt. Han har flyttat över på The Studio. Så han jobbar nu mer på förmiddagar, från 08.45-15.00. Och jag jobbar 14.45-21.00. Så vi går över varann :(

Men det löser sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0