Midsommar firandet

Midsommar var riktigt roligt.
Vi var till en jätte mysig park där en massa svenskar var. Vi gjorde kransar, åt god mat, dansade runt "stången" (som var ett träd) och hade riktigt trevligt.
Man kunde hyra en båt och ro runt där, så det måste vi göra en dag. Ha det lite romantiskt!
Det var en massa arbetskramter där också så man gick runt och pratade och hälsade på en massa.

Idag har vi legat på stranden. Trodde sommaren redan hade kommit hit men ne.. Det har bara blivit varmare och varmare. Så det blir väldigt mycket badande just nu.
Gjorde även flätor i håret, har aldrig haft sådana här små flätor förut. Det är ganska skönt, det hänger inget hår i ansiktet. Men ska ta bort dom till bröllopet.

Här kommer lite härliga bilder från midsommar!

jag

 

 

dans

Vi var inte så många som ville dansa.. Men roligt hade vi ändå!
(Ikea påse runt trädet)

 

andreas

Snyggingen på midsommar, han var inte så sugen på en krans,
men en liten blomma bakom örat blev det iaf.


Kommentarer
Postat av: Åabpa

Jag har inte sett dig i en sådan krans sen vi var små. Minns du kortet som togs hos aahka och morfar?

2010-06-28 @ 14:05:16
Postat av: Johanna

Ne men Linnea, krans har jag haft många gånger.

Jo jag minns det, glad ena sekunden, grinandes nästa :P haha! Som alla andra kort ;)

2010-06-29 @ 23:25:57
URL: http://johannanjaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0