Allt som gör ont går över (samma med feber)

Har fortfarande lite feber, men eftersom att den går nerråt måste den ju vara borta i morgon.
Så därför har jag sagt ja till jobb i morgon. Det ska ju gå bra. Är ju bara i liften.. lr hur?
Får se till att ha med mig hostmedecin för jag har en hemsk hosta just nu. Hostade dessutom hela natten nästan. Det kändes iaf som det.

Älsklingen har också blivit sjuk, stackarn.
Skulle vara jätte bra att vara sjuk tillsammans nu ju. Han skulle ha stannat!

Dessutom har det varit fint väder halva dagarna nu när jag har varit sjuk, och då vill man ju vara ute och åka skidor. Men det har inte gått. Får ångest över figuren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0